15 Mart 2008

Mucizenin Gelişi


Kıpırcan bekledigi yerden bir türlü gelemedi. Yani karnımdan önceki yerinden :)) Tam, artık aşılama zamanı derken 'dur anne masrafa girmeyin nasıl olsa ben gelince yeterince para harcayacaksınız' diyerek sonunda 12 aralık 2007 de , 38 hafta 4 gün kalacagı yere girdi :))




15 agustos çarşamba sabah 09:15 de epidural sezeryan ile 4160 kilo ve 52 cm boy ile yeni evine geldi. Epidural'ı bulandan allah razı olsun. Dogumu yaşamak muhteşem bir deneyim. İçinizden alındığını sallanma ile anlıyorsunuz. Yani doktor bebegi alırken siz baya sağa-sola gitme şeklinde sallanıyorsunuz. O an ağlama sesini duyduğunuzda sizde başlıyorsunuz ağlamaya. Ardından baba da katılıyor size. ( en azından bizde öyle oldu )


Aslında ben normal doğum istiyordum ama içimde sürekli kıpır kıpır olan kıpırcan son ay'da şişkoluktan dönememiş. Makat geliş olduğu için sezeryan olmak zorunda kaldım.


Şimdi 7.ayımızı bitirdik. Ve ben ancak blog olusturabildim. Annelerin ' yetişemiyorum' haykırışlarını şimdi daha iyi anladım.

Hiç yorum yok: