16 Nisan 2008

12 Nisan Oyun Grubu

Hiç tereddütüm yoktu giderken. Çünkü telefondaki ses o kadar içten ve sıcaktı ki bir an evvel orda olmak istedim.Yanılmamıştım, Pelin'in annesi Ebru çok tatlı bir insan.
Bana iyi ki gitmişim dedirttiler.
Fazla kalabalık değildik :)) Sadece ev sahibi ve biz. Asya da gelecekti ama aslan Efe hastalanmış. Umarım bir dahakine aramıza katılırlarda 2 böceğe 1 çiçek olurlar.
Pelin ve Rüzgar hemen kaynaştılar.Gerçi bizimki değişik oyuncakları özellikle kırmızı arabayı görünce Pelin'le fazla ilgilenmedi. Zaten bir gün önce aşı olan Pelin de erken uyudu ve oyun grubumuz kısa sürdü.Ama ilk sefere göre çok eğlenceliydi.Zamanla birbirleriyle daha çok ilgileneceklerini düşünüyorum.
Bize evini açan güleryüzlü Ebru'ya çok teşekkür ederim.Ailemizin hekimi :))





Rüzgar'ın Pelin'e bakışlarına dikkat.''Kim bu yavru''der gibi :))





Bu da eve donerken yorgunluktan elinde ayakkabısı ile uyuyan kıpırcan.

Hiç yorum yok: