12 Haziran 2008

Bu kitapları kaçırmayın....




Dünyaca ünlü ebeveynlik uzmanı Dr.Miriam Stoppard'ın hazırladığı,En İyi Bebek Oyuncağı Altın Madalya'ya hak kazanan 6 kitaptan oluşan seri;sizler için en iyi kaynaklardan biri.Serideki kitaplar hem çocuklarınızla keyifli vakit geçirmenizi sağlıyor,hem de onların eğitimlerine katkıda bulunuyor.Bu kitaplar hareketli sayfaları ve süpriz oyunalrıyla,6-18 aylık bebekler ile 1-13 yaş arası çocukaların zihinsel gelişimlerini ve psiko-motor becerilerini de geliştiriyor.Dünyada 20 milyonda fazla okuyucuya ulaşan bu kitaplardan ben aldım size de tavsiye ederim.

3 yorum:

Esin dedi ki...

devrim bebek duyularını aldım,ömer çok beğendi,sık sık okuyoruz kitabı....
BEn de ömer de düzeldik,sana uyarsa bu aralar gidelim etamin almaya, umarım hala heveslisindir :))

devrim dedi ki...

esincim bu aralar hiç bloglara bakacak vaktim olmuyor.malum yaz geldi evde oturmak sıkıyor.dün akşam şöyle bir baktım senin bloga ömercik yanmış.çok çok geçmiş olsun.bu canavarları saniye gözümüzün önünde ayırmamak lazım.
tabiki hevesliyim..önümüzdeki haftaiçi gidelim istersen...
en kısa zamanda da oyun grubunu yapalım yeniden...

AsYa dedi ki...

Devrim,şu buluşmayı bi ayarlasak diyorum artık..ne dersiniz...sen bana bi mail atsana..asyadokuz@hotmail.com