22 Temmuz 2008

Yıldız Parkı Buluşması



Malum havalar güzel...yakında kış gelecek, kasvet çökecek evden dışarı çıkmak zorlaşacak..hatta kar yağacak,camdan melul melul dışarı bakmakla yetineceğiz :((
Ayyy...içten içe kışı mı özledim yoksa yaz bitiyor diye mi üzülüyorum...Bilemedim.

Hava sıcak olunca bizimkileri eve tıkamayalım dedik ve tuttuk yıldız parkının yolunu.
Eminim buraya hala gitmeyenler vardır.Gidin mutlaka.İstanbul'un göbeğinde orman havasını soluyun,yeşilliğe doyun,çayıra çimene yayılın.Aynen bizim yaptığımız gibi.

Pelin ile Ömer'in bakışmasına dikkat.Tehlike çanları çalıyor!!!
Hep sol ayaktaki çorap çıkıyor.Bilimsel açıklaması var mı acaba :))

3 yorum:

ebru dedi ki...

bayılıyorum bunlara............resimler harika....bu arada uzun aradan sonra yazdığını görmek harika..

devrim dedi ki...

bunlara bayılmamak mümkün değil :)) hepsini çıtır çıtır yemek lazım:))
makus talihimi yendim ve yazdım sonunda...

Esin dedi ki...

devrim beni de çok şaşırttın arkadaşım ,yaz arada böle...
Çok öptük sizi:)