27 Eylül 2008

Oyun Grubu


Bu hafta ev sahibimiz Hale ve Ulaş'dı.Dışarda adam uçuran fırtına olduğu için önce gitmemeyi düşündüm ama fırtına yerini rüzgar'a :)) bırakınca bizim evdeki Rüzgar da fena halde sıkılınca arkadaşlarıyla buluşturmanın zamanı gelmiştir dedim.

Zaman geçtikçe birbirleriyle daha çok paylaşımda bulunuyorlar.Sevgi gösterilerinde bulunuyorlar(her ne kadar biraz haşin olsa da).Geçen sefer olduğu gibi birkaç şarkı söyledik miniklerin alkışları eşliğinde.

Maya bize çok az katılabildi,ilk başta birşeyi yoktu ama bir süre sonra annesinin kucağından hiç inmek istemedi biraz da ateşi çıktı.Tuğba ne yazıkki apartopar gitmek zorunda kaldı.Umarım Maya iyidir Tuğba'cım,beni haberdar et merak ediyorum.

Evdeki kedi kimsenin pek ilgisini çekmedi halbuki Rüzgar evcil bir hayvana ilk defa bu kadar yakın oldu.

Kek bizim grubun vazgeçilmezi oldu:)) Esra gibi Hale de kek yapmıştı.Her zamanki gibi önce kıpırcanlar yedi sonra anneler.Keki sevmeyen çocuk yoktur herhalde.Gerçi bizim Rüzgar'ın sevmediği birşey yok :))
Arkadaşlarımızdan yüzümüzde kocaman bir tebessümle ayrıldık.
Not:Geçen haftaki Esra'lardaki buluşmanın fotolarını zamansızlıktan koyamamıştım şimdi yükleyebiliyorum ancak.

Hiç yorum yok: