9 Şubat 2009

1.5 Yaşa yaklaşırken...






Ben yetişemiyorum arkadaşlar.Yetişenlere de gıpta ediyorum.Ve işin sırrını öğrenmek istiyorum.Hem çocuk hem iş hem ev hem koca hem arkadaşlar hem blog yazmak....nasıl ya...bende mi bir arıza var acaba.Üstelik ben çalışmayan grubundayım :) neyse...
Yazmadığım zamanlarda orta kulak iltihabı geçirdik,hastalık biter bitmez bol bol gezdik,My Gym,Mert'in doğum günü,tiyatro,oyun grupları,allah ne verdiyse artık..

Hastalık döneminde kekler,kurabiyeler,özel çorbalar yaptık.Ama Rüzgar'ın iştahı olmadığı için hepsi tarafımdan yok edildi ve diyet-miyet yalan oldu.

Annem'den ve halam'dan bol bol laf işittik-bu kadar gezersen çocuğu hasta edersin,nitekimde ettim galiba :))-am çok şükür iyi şimdi.


Daha yazacaklarım var, mamaların fotolarını koyucam ama uykum geldi.Yarın babaanne bekliyor bizi.

Hiç yorum yok: