2 Nisan 2009

Rahşan ve Mina


1 nisan çarşamba günü ortaköy'de Rahşan'la buluştuk.Ne buluşmaydı ama evden çıkmamla trafik başladı gidene kadar.Bildiğim bütün kestirmelerden ve her türlü trafik ihlalinden sonra geç de olsa gidebildim.
Dikkat ederseniz tanıştık demiyorum çünkü sanki yıllardır arkadaşmışız gibiydik :)) Genelde ilk tanıştığım insanı öpmem bile sadece elini sıkarım ama Rahşan'la direk sarıldık :) O kadar içten ve samimiydi ki harika vakit geçirdim.
Veletlerin kudurması ve tabiki bizim birazcık :)) geç gitmemiz sonucu 1.5 saat filan oturabildik ama saniye susmadığımızdan dolu dolu konuştuk.
Mina tam bir bıcırık mıncıkla mıncıkla ye kıvamında :)) Annesi de cıvıl cıvıl...o bana soru ben ona soru en son ekmek tarifi veriyordum o kadar yani...
Biz çok mutlu ayrıldık yanlarından zaten yazın bol bol görüşücez yazlık yollarında :)
Şu an suratımda kocaman bir sırıtma ile iyiki açmışım bu blogu diyorum :) mersi blogcum sayende çok tatlı insanlarla tanışıyorum...

6 yorum:

Senem dedi ki...

:))) biz de dün benzer bir gün geçirdik, çok hoştu. bir dahaki sefere hep birlikte buluşalım!

sevgiler

senem

Rahsan Collyer dedi ki...

Devrimcan, söylediklerinin hepsine harfiyen katılıyorum. Aynı sıcaklığı, yakınlığı hissettim ben de ve zaman nasıl geçti anlamadım sizinle. Doyamadım yahu ben size o gün. Çabucak geçti 1,5 saat. Artık bizden kurtulamassınız bilmiş ol. Fotoya bayıldım, çok tatlılar ikisi de, bana e-mail atarsın bir ara fırsat bulunca demi zanım benim:)

Çapkın bakışlı oğlunu öperim. Görüşmek üzere...

devrim dedi ki...

Senem,bir dahaki sefere beraber buluşalım hatta Rahşan burda olmazsa beraber yanına gideriz :))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ay bewn gene kıskançlıktan çatladım
off
nerden geldim şu izmir'e yaaa

devrim dedi ki...

Rahşan'cı süppperr bir gündü :)) ya insan bir saniye mi susmaz :)

Fotoları şimdi attım.

Valla sen benden kurtulamazsın ki bütün yaz sendeyim :))

Öpüyorum ikinizide...

devrim dedi ki...

Çatlama Hülya'cım :)) biz geliriz İzmir'e olmadı sen gelirsin buraya,birkaç saat yol altı üstü :))