27 Ocak 2010

SOBE

Ayça sobelemiş beni bu sabah farkına vardım. Gerçi yorumlarımda yazmış ama
benim çakozlamam geç oldu :)
Ben 2 çanta taşıyorum biri Rüzgar'a ait biri bana ..sözde tabi..
onun ki-benim ki şekildeki gibi karışık..
Bugün flash disk almaya Saturn'e gittik oğlumla. Earth Cafe'de yemek yedik.
Ne alaka diyeceksiniz ama harika bir yer adamlar muhteşem bir yer yapmış. Ortam ve yemekler süper.
Forum'a gidince mutlaka orda yemek yiyin..
Gelelim çantamıza..
Mavi kutuda ceviz ve kuru üzüm var diğerleri alenen gözüküyor zaten :) şu sıralar bende misafir var, Ayça'da ekleme-çıkarma yapmadan dökün çantayı demiş, artık kusura bakmayacaksınız :) her ay hepimize geliyor zaten, ayıp bişey değil di mi :))
Ben de Elif'ciğimi sobeliyorum ama bu sıralar pek ilgilenmiyor bloguyla artık gördüğünde
döker çantayı..

Posted by Picasa

6 yorum:

Açalya dedi ki...

işte budur! zırt diye açmak budur, doğal anne! tebrik ederim ;o)

devrim dedi ki...

ayıp-mayıp tepkilerine hazırdım ama ''doğal anne'' tebriğine hazırlıklı değildim :)) mersi şekerim :)

AycA dedi ki...

hiştt bende zırt diye açtım :=) ama devrim bayaa bir zırt diye açmışsın :=)) süpersin!!

devrim dedi ki...

Ayça biraz fazla zırt oldu galiba :)) çevremden pek de hoş tepkiler gelmedi, siz doğal anneler hariç tabi :))

Yelish dedi ki...

ohh sende mi actin ? :)

Herkes farki , kime ne kimin cantasinadan canim alallaa
Co duzenli olsaydida foto icin yaptin derlerdi , inandiraramzdin (duzenli olmak imkansiz ya ) :)
dolayisiyla ne yapsan yaranamazsin , ne iyi ettinde actin !
:)

devrim dedi ki...

Yeliz
Blog yazan anneleri neşelendirmek ya da merak ne dersen de artık :) değişik bir aktivite işte :)

Şekilde görüldüğü gibi ben açmaktan hiç gocunmadım..